Diğer reklam mecralarına göre üstünlükleri nelerdir ?
Adwords reklamlarını diğer mecralardan ayıran en üstün özellikler şunlardır.
Google
AdWords günümüzde binlerce şirket tarafından maliyet verimliliği yüksek
bir şekilde yeni müşteriler kazanmak için kullanılmaktadır.
AdWords anahtar sözcükleri belirli bir ürün veya hizmet hakkında bilgi
arayan web kullanıcılarını doğru bir şekilde hedefler ve tam da bu
kullanıcıların istediği reklamları gösterir.
Anılan program, tıklama başı maliyet (TBM) üzerinden fiyatlandırma
esasına dayandığı için , reklamverenler sadece bir reklam tıklandığı
zaman ödeme yaparlar, gösterim başı ödenen hiçbirşey yoktur.
Reklamverenler çok geniş bir dağıtım ağından yararlanabilmekte ve işlerine uygun destek ve maliyet düzeyini seçebilmektedirler.
Alıntı
Adwords reklamlarını diğer mecralardan ayıran en üstün özellikler şunlardır.
- Tam sattığınız ürünleri arayan müşterilere ulaştırır.
- Sadece reklamınıza ilgi duyan ve sitenizi ziyaret edenlere ücret ödersiniz.
- Küçük reklam bütçeleri ile de reklam verebilirsiniz.
- Reklamınızın verimini detaylı olarak ölçümleyebilirsiniz.
AdWords günümüzde binlerce şirket tarafından maliyet verimliliği yüksek
bir şekilde yeni müşteriler kazanmak için kullanılmaktadır.
AdWords anahtar sözcükleri belirli bir ürün veya hizmet hakkında bilgi
arayan web kullanıcılarını doğru bir şekilde hedefler ve tam da bu
kullanıcıların istediği reklamları gösterir.
Anılan program, tıklama başı maliyet (TBM) üzerinden fiyatlandırma
esasına dayandığı için , reklamverenler sadece bir reklam tıklandığı
zaman ödeme yaparlar, gösterim başı ödenen hiçbirşey yoktur.
Reklamverenler çok geniş bir dağıtım ağından yararlanabilmekte ve işlerine uygun destek ve maliyet düzeyini seçebilmektedirler.
Alıntı