Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

    Müşterilerin Ortak Kaygıları

    avatar
    Admin
    Admin


    Mesaj Sayısı : 131
    Kayıt tarihi : 31/12/09

    Müşterilerin Ortak Kaygıları Empty Müşterilerin Ortak Kaygıları

    Mesaj tarafından Admin Cuma Ocak 01, 2010 2:55 pm

    Müşterilerin Ortak Kaygıları


    Satış işleminize başlamadan önce, potansiyel müşterilerin ortak
    endişelerine veya itirazlarına cevap vermek için hazırlık
    yapabilirsiniz. Aşağıda birkaç örnek verilmiştir:

    'Bütçem yok' veya 'Reklam yapmaya ihtiyacım yok.'

    Bu endişeye, müşterinizin reklamını daha küçük bir ölçekte başlatmayı
    teklif ederek cevap verebilirsiniz. Örneğin, gün başına yalnızca 1,5
    YTL olacak kadar düşük bütçeli ve test amaçlı bir kampanya
    başlatabilir, sonra yüksek maliyetler üstlenmeden önemli ölçüde yatırım
    getirisi nasıl elde edebileceklerini müşterinize göstermek için
    sonuçları izleyebilirsiniz.

    Ayrıca, TBM'leri beklenen bir tıklama maliyetine düşüren AdWords Akıllı
    Fiyatlandırması hakkında onları bilgilendirebilirsiniz. AdWords
    fiyatlandırmasının nasıl çalıştığı hakkında daha fazla bilgi için
    lütfen Fiyatlandırma ve Sıralama dersini inceleyin.)

    'Bu bana çok karmaşık geliyor.'

    Müşteriniz aramaya dayalı pazarlamanın çok karmaşık olduğu konusunda
    endişelere sahipse, onlar için bir AdWords pazarlama programı tasarlama
    teklifinde bulunun. Kaydettikleri ilerlemeyi göstermek için dönüştürme
    izlemeyi ve AdWords raporlamasını kullanın. Bir müşterinin hesabını
    sürekli olarak yönetebilir veya hesap sorunsuz şekilde çalışmaya
    başladığında hesap yönetimini bir geçiş süreci içinde müşterinize
    aktarabilirsiniz.


    Özet


    Tek bir Google AdWords medya satın alımıyla, müşteriniz daha önce tam
    bir medya planlamacıları ekibiyle başarabildiklerini tek eliyle
    başarabilir. AdWords reklamları çevrimiçi dünyanın neredeyse her
    yerinde görünebilir ve yine de hedeflenmiş ve alakalı olma
    özelliklerini korurlar. Ve, müşterileriniz AdWords kampanyalarını
    istedikleri zaman kendi başlarına görüntüleyebilir, izleyebilir,
    ölçebilir ve düzenleyebilir olduklarından, reklam harcamaları ve
    erişimleri üzerinde o güne kadar görülmedik düzeylerde kontrol
    uygulayabilirler.

      Forum Saati Ptsi Mayıs 20, 2024 3:34 am