Müşterilerin Ortak Kaygıları
Satış işleminize başlamadan önce, potansiyel müşterilerin ortak
endişelerine veya itirazlarına cevap vermek için hazırlık
yapabilirsiniz. Aşağıda birkaç örnek verilmiştir:
'Bütçem yok' veya 'Reklam yapmaya ihtiyacım yok.'
Bu endişeye, müşterinizin reklamını daha küçük bir ölçekte başlatmayı
teklif ederek cevap verebilirsiniz. Örneğin, gün başına yalnızca 1,5
YTL olacak kadar düşük bütçeli ve test amaçlı bir kampanya
başlatabilir, sonra yüksek maliyetler üstlenmeden önemli ölçüde yatırım
getirisi nasıl elde edebileceklerini müşterinize göstermek için
sonuçları izleyebilirsiniz.
Ayrıca, TBM'leri beklenen bir tıklama maliyetine düşüren AdWords Akıllı
Fiyatlandırması hakkında onları bilgilendirebilirsiniz. AdWords
fiyatlandırmasının nasıl çalıştığı hakkında daha fazla bilgi için
lütfen Fiyatlandırma ve Sıralama dersini inceleyin.)
'Bu bana çok karmaşık geliyor.'
Müşteriniz aramaya dayalı pazarlamanın çok karmaşık olduğu konusunda
endişelere sahipse, onlar için bir AdWords pazarlama programı tasarlama
teklifinde bulunun. Kaydettikleri ilerlemeyi göstermek için dönüştürme
izlemeyi ve AdWords raporlamasını kullanın. Bir müşterinin hesabını
sürekli olarak yönetebilir veya hesap sorunsuz şekilde çalışmaya
başladığında hesap yönetimini bir geçiş süreci içinde müşterinize
aktarabilirsiniz.
Özet
Tek bir Google AdWords medya satın alımıyla, müşteriniz daha önce tam
bir medya planlamacıları ekibiyle başarabildiklerini tek eliyle
başarabilir. AdWords reklamları çevrimiçi dünyanın neredeyse her
yerinde görünebilir ve yine de hedeflenmiş ve alakalı olma
özelliklerini korurlar. Ve, müşterileriniz AdWords kampanyalarını
istedikleri zaman kendi başlarına görüntüleyebilir, izleyebilir,
ölçebilir ve düzenleyebilir olduklarından, reklam harcamaları ve
erişimleri üzerinde o güne kadar görülmedik düzeylerde kontrol
uygulayabilirler.
Satış işleminize başlamadan önce, potansiyel müşterilerin ortak
endişelerine veya itirazlarına cevap vermek için hazırlık
yapabilirsiniz. Aşağıda birkaç örnek verilmiştir:
'Bütçem yok' veya 'Reklam yapmaya ihtiyacım yok.'
Bu endişeye, müşterinizin reklamını daha küçük bir ölçekte başlatmayı
teklif ederek cevap verebilirsiniz. Örneğin, gün başına yalnızca 1,5
YTL olacak kadar düşük bütçeli ve test amaçlı bir kampanya
başlatabilir, sonra yüksek maliyetler üstlenmeden önemli ölçüde yatırım
getirisi nasıl elde edebileceklerini müşterinize göstermek için
sonuçları izleyebilirsiniz.
Ayrıca, TBM'leri beklenen bir tıklama maliyetine düşüren AdWords Akıllı
Fiyatlandırması hakkında onları bilgilendirebilirsiniz. AdWords
fiyatlandırmasının nasıl çalıştığı hakkında daha fazla bilgi için
lütfen Fiyatlandırma ve Sıralama dersini inceleyin.)
'Bu bana çok karmaşık geliyor.'
Müşteriniz aramaya dayalı pazarlamanın çok karmaşık olduğu konusunda
endişelere sahipse, onlar için bir AdWords pazarlama programı tasarlama
teklifinde bulunun. Kaydettikleri ilerlemeyi göstermek için dönüştürme
izlemeyi ve AdWords raporlamasını kullanın. Bir müşterinin hesabını
sürekli olarak yönetebilir veya hesap sorunsuz şekilde çalışmaya
başladığında hesap yönetimini bir geçiş süreci içinde müşterinize
aktarabilirsiniz.
Özet
Tek bir Google AdWords medya satın alımıyla, müşteriniz daha önce tam
bir medya planlamacıları ekibiyle başarabildiklerini tek eliyle
başarabilir. AdWords reklamları çevrimiçi dünyanın neredeyse her
yerinde görünebilir ve yine de hedeflenmiş ve alakalı olma
özelliklerini korurlar. Ve, müşterileriniz AdWords kampanyalarını
istedikleri zaman kendi başlarına görüntüleyebilir, izleyebilir,
ölçebilir ve düzenleyebilir olduklarından, reklam harcamaları ve
erişimleri üzerinde o güne kadar görülmedik düzeylerde kontrol
uygulayabilirler.