Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

    anahtar Kelime Aracı

    avatar
    Admin
    Admin


    Mesaj Sayısı : 131
    Kayıt tarihi : 31/12/09

    anahtar Kelime Aracı Empty anahtar Kelime Aracı

    Mesaj tarafından Admin Cuma Ocak 01, 2010 2:53 pm

    Amaç: Daha fazla anahtar kelimeye mi ihtiyacınız var? Aşağıdakileri yapmak için bu aracı kullanmayı öğrenin:

    yeni anahtar kelimeler bulmak ve Reklam Gruplarınıza eklemek
    anahtar kelime listenizi hassaslaştırmak
    negatif anahtar kelimeler bulmak
    reklamlarınızı tetikleyebilecek diğer anahtar kelimeleri görmek (genişletilmiş eşlemeler).


    Araç Hakkında


    Anahtar kelime aracının birçok kullanımı vardır. Yeni veya negatif
    anahtar kelimeleri bulmanıza, anahtar kelime listenizi geliştirmenize,
    anahtar kelime trafiğini tahmin etmenize ve reklamlarınızı
    tetikleyebilecek diğer anahtar kelimeleri (genişletilmiş eşlemeler
    olarak bilinir) görmenize yardımcı olabilir. Anahtar kelimelerinizi
    seçmeyi tamamladıktan sonra, onları doğrudan bir Reklam Grubu'na
    ekleyebilir veya bir .csv (elektronik tablo) dosyasına
    indirebilirsiniz.

    Başlamadan önce ...

    Anahtar kelimelerinizi seçmeden önce, aracın döndürdüğü varyasyonları
    dikkatlice inceleyin. Bu anahtar kelimeleri arayan kişilerin sizin
    ürününüzü veya hizmetini arayıp aramadığını kendinize sorun.

    Döndürülen anahtar kelimelerden bazılarının tanımladıklarını siz
    sağlamıyorsanız, bu anahtar kelimeler işletmenizle daha az alakalı
    demektir. Bunları listenize doğrudan negatif anahtar kelimeler olarak
    manüel ekleyebilirsiniz. Örneğin, yalnızca yeni kitaplar satıyorsanız,
    kullanılmış kitaplar satmadığınız için kullanılmış anahtar kelimesine
    '-' ekleyebilirsiniz. Kitaplarla ilgili bir Reklam Grubu'nda negatif
    anahtar kelimeniz -kullanılmış olacaktır.

    Anahtar kelime sonuçlarınıza bağlı olarak negatif anahtar kelimeler
    eklemek için Anahtar Kelime Varyasyonları sekmesindeki Olası Negatif
    Anahtar Kelimeler görünümünü de kullanabilirsiniz. Bu, reklamınız için
    hedeflenmemiş gösterimlerin azaltılmasına ve hesabınızın tıklama
    oranının (TO) korunmasına yardımcı olabilir. TO, reklamınızın sayfadaki
    sırasının belirlenmesine yardımcı olan Kalite Puanı'nın parçası
    olduğundan önemlidir.


    Aracı Kullanma


    Bu araca Reklam Grubunuz içinden erişmek için, hesabınıza giriş yapın
    ve düzenlemek istediğiniz Reklam Grubu'na ilişkin anahtar kelime
    tablosunun üstündeki Anahtar Kelime Aracı'nı tıklayın. Mevcut kampanya
    ayarlarınıza ve hesabınızın performans geçmişine dayalı sonuçlar
    alırsınız. Ayrıca, Kampanya Özeti sekmesindeki Araçlar bağlantısından
    anahtar kelime aracının bağımsız bir sürümüne de erişebilirsiniz. Bu
    durumda, sonuçlarınız kendi hesap bilgilerinize dayalı olmaz.

    Sekmelerle ilgili önemli bir not: Aynı ana anahtar kelime listesi
    üzerinde çalışırken aşağıda açıklanan anahtar kelime aracı sekmeleri
    arasında geçiş yapabileceğinizden, çalışmanızı kaybetme konusunda
    endişelenmenize gerek yoktur.

    Anahtar Kelime Varyasyonları Sekmesi

    Girdiğiniz herhangi bir anahtar kelimeden ek anahtar kelimeler üretmek
    için bu sekmeyi kullanın. Bu sekme, sizin için varsayılan olarak
    seçilir.

    Anahtar kelimelerinizi girin. Sağlanan kutuya, her kelime veya deyim
    kendi satırında görünecek şekilde anahtar kelimelerinizi girin. Bu
    terimi içeren sonuçlar almaktan kaçınmak için, aynı kutuya bir negatif
    anahtar kelime girin. Not: Ayrıca, 'Veya aşağıda en üst seviyede
    performans gösteren anahtar kelimelerinizden varyasyonlar üretin'i de
    tıklayabilir ve en iyi performans gösteren anahtar kelimelerinizi
    kullanarak aramanızı başlatabilirsiniz.

    Daha Fazla Anahtar Kelime Al'ı tıklayın.

    Sonuçlarınızı inceleyin. Anahtar kelime sonuçlarınız, girdiğiniz
    anahtar kelimelerle alaka seviyesine göre sıralanır. Anahtar
    kelimelerinizi Reklam Grubunuza eklemeden önce anahtar kelime
    istatistiklerinizi nasıl inceleyeceğinizi öğrenmek için bu dersin
    sonraki bölümüne bakın.
    Daha belirgin anahtar kelimeler: Tabloda en üst konumdaki anahtar kelime grubu en alakalı grup olacaktır.

    Dikkate alınacak ek anahtar kelimeler: Bu liste, anahtar kelime listeniz için size daha fazla fikir sağlayabilir.

    Benzer anahtar kelimeler: Bu alakalı genişletilmiş eşlemeler de reklamlarınızı tetikleyebilir..

    Anahtar kelimelerinizi seçin. Anahtar kelime listeniz sağdaki yeşil kutuda oluşturun.

    Tümünü ekleyin: Daha fazla belirli anahtar kelime listesindeki tüm anahtar kelime sonuçlarını sağdaki yeşil renkli kutuya eklemek için bu bağlantıyı tıklayın.

    Ekle/Kaldır: Yeşil kutudaki anahtar kelime listesine eklemek
    veya listeden kaldırmak için, her bir anahtar kelimenin yanındaki
    bağlantıyı tıklayın. Zaten Reklam Grubunuzda olan anahtar kelimeler
    işaretlenir ve onları ekleyemezsiniz.

    Anahtar kelime listenizi oluşturun. Sağdaki yeşil kutuda, siz
    potansiyel trafiklerini tahmin etmeye, onları Reklam Grubunuza eklemeye
    veya bir .csv dosyası (elektronik tablo) olarak indirmeye hazır
    oluncaya kadar anahtar kelimeleriniz depolanır.

    Kaldır/Tümünü kaldır: Anahtar kelimelerinizin birini veya tümünü yeşil kutudaki anahtar kelime listesinden kaldırmak için bunlardan birini tıklayın.
    + Kendi anahtar kelimelerinizi ekleyin: Onları doğrudan bu listeye
    eklemek üzere, anahtar kelimeleri sağlanan kutuya girmek için bu öğeyi
    tıklayın. Tamamladığınızda, Listeye Ekle'yi tıklayın.

    Trafiği tahmin et: Oluşturduğunuz anahtar kelime listesine (hala
    eklenmesi gereken anahtar kelimeler) ilişkin trafik tahminlerini görmek
    için tıklayın. Anahtar kelime listenizi Trafik Tahmincisi sayfasına
    gönderir ve o sayfadan iptal ederseniz, yeni anahtar kelimeleriniz
    kaybolur. Anahtar kelime listenizi oluşturmayı tamamlayıncaya kadar,
    anahtar kelimeleri bu sayfaya göndermemenizi tavsiye ederiz.

    Bu anahtar kelimeleri indir: Yeşil kutuda listelenen anahtar
    kelimelerin .csv biçiminde bir elektronik tablo dosyasını indirmek için
    tıklayın. (Dosyayı açmak için bir elektronik tablo programına
    ihtiyacınız olacak.)
    Tamamladığınızda, sağdaki yeşil kutuda Anahtar Kelimeleri Kaydet'i
    tıklayın. Anahtar kelimelerinizi başka bir Reklam Grubu'na (aynı
    kampanyada veya yeni bir kampanyada) göndermeyi de seçebilirsiniz.
    Siteyle İlgili Anahtar Kelimeler Sekmesi (sınırlı dil sürümü)

    Herhangi bir web sayfasının içeriğine dayalı olarak ek anahtar kelimeler üretmek için bu sekmeyi tıklayın.

    Bir web sitesi URL'si girin. Tam URL adresini sağlanan alana girin. (örnek: Google)

    Ayrıca, bu URL'den bağlantı oluşturulan sayfalardaki içeriği kullanın:
    Aynı etki alanında bir bağlantı sonrasındaki web sayfası içeriğini
    eklemek için kutuyu işaretleyin (örnek: Google Advertising).

    İlgili Anahtar Kelimeleri Al'ı tıklayın.

    Sonuçlarınızı inceleyin. Anahtar kelime sonuçlarınız, sağladığınız web
    sayfasının içeriğiyle alakaya göre düzenlenen gruplar halinde
    sıralanır. Birinci grup en alakalı olandır. Anahtar kelime tablosunun
    üzerinde listelenen grup konusunu tıklayarak herhangi bir gruba
    atlayabilirsiniz. Anahtar kelimelerinizi Reklam Grubunuza eklemeden
    önce anahtar kelime istatistiklerinizi nasıl inceleyeceğinizi öğrenmek
    için bu dersin sonraki bölümüne bakın.

    Anahtar kelimelerinizi seçin. Anahtar kelime listenizi sağdaki yeşil kutuda oluşturun.

    Tümünü ekleyin: Bir gruba ilişkin tüm anahtar kelimeleri sağdaki yeşil
    kutuya eklemek için, her bir anahtar kelime grubunun üstünde bu
    bağlantıyı tıklayın.

    Ekle/Kaldır: Anahtar kelime listesine eklemek veya listeden çıkarmak
    için, her bir anahtar kelimenin yanındaki bağlantıyı tıklayın. Zaten
    Reklam Grubunuzda olan anahtar kelimeler işaretlenir ve onları
    ekleyemezsiniz.
    Anahtar kelime listenizi oluşturun. Sağdaki yeşil kutuda, siz
    potansiyel trafiklerini tahmin etmeye, onları Reklam Grubunuza eklemeye
    veya bir .csv dosyası (elektronik tablo) olarak indirmeye hazır
    oluncaya kadar anahtar kelimeleriniz depolanır.

    Kaldır/Tümünü kaldır: Anahtar kelimelerinizin birini veya tümünü yeşil
    kutudaki anahtar kelime listesinden kaldırmak için bunlardan birini
    tıklayın.
    + Kendi anahtar kelimelerinizi ekleyin: Onları doğrudan bu listeye
    eklemek üzere, anahtar kelimeleri sağlanan kutuya girmek için bu öğeyi
    tıklayın. Tamamladığınızda, Listeye Ekle'yi tıklayın.

    Trafiği tahmin et: Oluşturduğunuz anahtar kelime listesine (hala
    eklenmesi gereken anahtar kelimeler) ilişkin trafik tahminlerini görmek
    için tıklayın. Trafiği tahmin eder ve ardından (sonraki sayfada)
    tahminleri iptal ederseniz, değiştirilen anahtar kelime listeniz
    kaybolur. Anahtar kelime listenizi oluşturmayı tamamlayıncaya kadar,
    anahtar kelimeleri bu sayfaya göndermemenizi tavsiye ederiz.

    Bu anahtar kelimeleri indir: Yeşil kutuda listelenen anahtar
    kelimelerin .csv biçiminde bir dosyasını indirmek için tıklayın.
    (Dosyayı açmak için bir elektronik tablo programına ihtiyacınız
    olacak.)
    Tamamladığınızda, sağdaki yeşil kutuda Anahtar Kelimeleri Kaydet'i
    tıklayın. Anahtar kelimelerinizi başka bir Reklam Grubu'na (aynı
    kampanyada veya yeni bir kampanyada) göndermeyi de seçebilirsiniz.

    Anahtar Kelime Sonuçlarınızı İnceleme


    Aramanızın döndürdüğü anahtar kelime sonuçları bir tabloda listelenir.
    Anahtar kelimelerinizi çeşitli istatistiklerle görüntüleyebilir ve
    sağlanan sütunlara göre sıralayabilirsiniz. Bu özellikleri, işletmeniz
    veya hizmetiniz için hangi anahtar kelimelerin en uygun maliyetli ve
    alakalı olacağını belirlemek için kullanın.

    I. Anahtar Kelime Eşleme Türü

    Araç, girilen anahtar kelimelerin geniş eşlemeli varyasyonunu temel
    alarak otomatik sonuçlar üretir. Tüm görünümlerde bir Eşleme Türü
    sütunu yer alır. Gösterilen eşleme türünü değiştirebilir ve başka
    anahtar kelime eşleme varyasyonlarını doğrudan bir Reklam Grubu'na
    ekleyebilirsiniz. Ancak, bu sütunu kullanarak eşleme türünü
    değiştirmek, gösterilen geniş eşleme istatistikleri aslında değiştirmez
    ve yalnızca anahtar kelime listenizi yönetmek için size yardımcı olmayı
    amaçlamaktadır.

    II. Anahtar Kelime Aracı Görünümleri

    Anahtar kelimeleriniz için kullanılabilen farklı istatistikleri görmek için:

    Bir görünüm seçin. Tablonun sağ üst köşesindeki Sütun göster etiketli
    açılır kutudan bir görünüm seçin. Varsayılan görünüm Anahtar Kelime
    Arama Hacmi olur.

    Anahtar Kelime Arama Hacmi: Bir anahtar kelime için kullanıcı
    aramalarının (Arama hacmi) yanı sıra, aynı anahtar kelime için teklif
    veren reklamverenlere ilişkin (Reklamveren Rekabeti) istatistikleri
    inceleyin. Gösterilen yeşil çubuklar, anahtar kelimenizi seçmenize
    yardımcı olmak için düşükten yükseğe genel bir nicel kılavuz çizgisini
    temsil etmektedir.

    Kampanyalarınız için anahtar kelime seçiminin nitelik ve nicelik
    karşılaştırmasını temel alması gerektiğini akılda tutmak önemlidir,
    anahtar kelimelerin alaka düzeyi ne kadar yüksek olursa sonuç elde etme
    olasılığınız o ölçüde artar.

    Çok kullanılan anahtar kelimeler veya reklamveren rekabeti daha yüksek
    anahtar kelimeler mutlaka daha nitelikli satış olanakları sağlamaz ve
    elde ettiğiniz yatırım getirisinin daha düşük, maliyetlerin ise daha
    yüksek olması sonucunu verebilir.

    Arama Hacmi Eğilimleri: Anahtar kelimeleriniz için genel
    eğilimleri ve trafik geçmişlerini (Ort. Arama Hacmi) ve on iki aylık
    bir dönem için trafikteki dalgalanmaları (Arama Hacmi Eğilimleri)
    inceleyin. Grafik, son on iki ay sırasındaki trafik eğilimlerini
    göstermektedir. Grafikteki her bir çubuk on iki aylık dönem için
    anahtar kelimenin genel performansıyla ilişkili olarak gösterilir.
    (Arama hacmi için taban %100'lük bir ortalama olarak kabul edilir.)
    Ayrıca belirli bir anahtar kelimenin on iki aylık dönem süresince en
    yüksek trafik hacmine eriştiği ayı (En Yüksek Hacmin Oluştuğu Dönem)
    görebilirsiniz.

    Maliyet ve reklam sırası tahminleri: Öngörülen durumları,
    ortalama tıklama başına maliyeti, reklam sırasını ve anahtar
    kelimeleriniz için görünen reklamların arama hacmi değerlerini
    inceleyin. (Sağlanan tahminler girdiğiniz maksimum TBM'yi temel alır.
    Bu nedenle, mevcut maksimum TBM belirli bir anahtar kelime için gerekli
    minimum tekliften düşükse, anahtar kelime durumu arama için etkin değil
    olarak öngörülebilir.

    Olası Negatif Anahtar Kelimeler: Aramanıza bağlı olarak anahtar
    kelime sonuçlarını (Anahtar Kelimeler) inceleyin. İşletmenizle veya
    verdiğiniz hizmetle alakalı olmayan ya da işletmenize veya verdiğiniz
    hizmete özel olmayan herhangi bir anahtar kelime için ilgili negatif
    anahtar kelimeyi (Olası negatifler) ekleyebilirsiniz.

    Sütuna göre sırala. Tablonun içindeki herhangi bir sütun başlığını tıklayarak, seçilen sütuna göre aşağı ya da yukarı yönde sıralayabilirsiniz.

      Forum Saati Ptsi Mayıs 20, 2024 12:45 am